fredag den 30. september 2011

Mmm, fredag aften på sofaen med flødeboller fra Summerbird

Summerbird mini-flødeboller med hindbærtop og marcipanbund.
Mmm, der er altså ikke noget bedre end en hyggelig, stille og rolig fredag aften på sofaen med Smølfen efter en dejlig let aftensmad.
Som andre aalborgensere nok har opdaget, har der været Gulddage i Salling i den her uge, og de havde flødeboller fra Summerbird på tilbud til 6 (små) for 35 kr. nedsat fra 55 kr. Jeg smagte en stor Summerbird flødebolle med mørk chokolade for første gang sidste weekend, da jeg var på besøg hos min veninde i København. Mmm, den var virkelig god - super tykt lag chokolade med marcipanbund, men 22 kr.!!! Det er godt nok også mange penge, men også en anden oplevelse end de klassiske "fødselsdags-flødeboller".
Derfor tænkte jeg, at nu måtte jeg prøve sådan en pakke med små hvide flødeboller i Salling, for jeg nænner ikke at give fuld pris for sådan nogle små ting. :-)
Virkelig nam, men lidt for små synes jeg - i forhold til almindelig størrelse, og så må jeg sige, at jeg en anden gang altså mere er til dem med mørk chokolade. Dog ingen tvivl om at det er skønne flødeboller!

Er der forresten nogen, der kan tilføje en sammenligning med dem fra Frellsen? Er de på samme niveau som Summerbird, for det er lang tid siden, jeg har fået sådan en? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar