lørdag den 26. november 2011

Cookiesandwich med mintcreme - sidste led i "mintdillen".

Cookiesandwich med mintcreme
Nu gad jeg simpelthen ikke se på resterne af mintcremen fra min mintkage længere, så jeg måtte finde en måde at bruge den på. Det blev så ved at lave en omgang cookies og smøre cremen derpå. De skal opbevares i køleskabet, for ellers flyden cremen ud. Jeg må nok indrømme, at jeg synes ikke, den her opskrift på cookies smagte af så meget, så I får blot en henvisning til opskriften, for jeg vil nok lave en med lidt mere smag næste gang, da jeg hverken puttede nødder eller chokolade i. Jeg tilføjede blot 10 g. kakaopulver for at få den brune farve. Når man putter cremen på, så bliver de dog rigtig fine. Brug hellere en af mine andre cookieopskrifter - det gør jeg selv næste gang.
De ser nu meget fine ud, hvis jeg skal rose mig selv - og Jakob blev også glad for dem, da han kom hjem fra post i dag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar