lørdag den 5. november 2011

Hmm, findes der stressdæmpende mad?

For første gang i den her uge, lavede vi mad hjemme i går, for jeg har simpelthen været så stresset og haft så meget at se til. Vi skriver 14-dages projekt på studiet for tiden, så det tager en del tid, når der stadigvæk er forelæsninger hver dag undtagen onsdag, hvor jeg så arbejder. Dertil er jeg sammen med 3 andre med i et frivilligt juridisk processpil, hvor vi har en fiktiv sag, som i mandags skulle føres i Vestre Landsret mod andre jurastuderende fra de andre universiteter i Danmark. Det var super sjovt, men vi har brugt lang tid på både at lave det skriftlige materiale, som skulle afleveres og forberede selve de mundtlige oplæg. HURRA!! Det gik heldigvis smaddergodt, og vi var en af de grupper, der gik videre til finalen i Højesteret på mandag. Jubii - eller hov, nu kommer det også til at tage tid. Heldigvis er rigtig sjovt, og vi har helt sikkert sommerfugle i maven, når vi skal stå og procedere over for rigtige dommere og advokater på mandag, så selvfølgelig er vi rigtig glade for at være gået videre, men det tager også lige lidt ekstra af den sparsomme tid. :-) Husk dog at kryds fingre for os på mandag fra kl. 17.30, hvor vi indtager Højesteret.

I går aftes tog Jakob og jeg en projektfri aften og lavede hjemmelavet pizza, så han også kunne få noget med på sin posttur i dag. Det var rigtig hyggeligt, og nu giver jeg den bare maks gas med at forberede en masse til næste uge i dag og få bugt med nogle af tingene. :-)
Hmm, findes der mon ikke noget "stress-dæmpende" mad, jeg kan spise? :b Så kan det være, at projektet kan blive kørt igennem på rekordtid, og alt kan klikke på mandag i Højesteret. :-)

Se opskriften på pizza her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar