mandag den 2. maj 2011

Hurtige Smølfine med de korte ben!

I Form Kvindeløb Aalborg 2011 = bedste 5 km-resultat for Smølfine! :)
5 km på 24 minutter og 9 sekunder, hvilket er en gennemsnitshastighed på 12,4 km/t - det kan jeg vist godt være stolt af. Jeg var faktisk så stolt, så jeg næsten ikke snakkede om andet resten af dagen, og Jakob roste mig adskillige gange i timen - kæmpe optur!
Mit mål var bare at løbe på under 25 minutter, og det fik jeg i hvert fald gjort. Jeg har trænet rigtig meget på det sidste - næsten hver dag, men jeg har ikke kun løbet, men også steppet, spinnet og gået til nogle forskellige styrkehold i Fitness World. Jeg har dog også løbet en del intervalløb, og det har virkelig givet pote.

Nå, jeg ville også bare lige dele min succesoplevelse med andre, fordi jeg er så glad så glad. Hvis der er andre, der har gode eller mindre gode løbeoplevelser, så fortæl endelig om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar