søndag den 8. maj 2011

Førevaremarked i Nordkraft

Jeg er kommet lidt bagefter med mine blogindlæg, for når jeg ikke skriver bachelorprojekt lige for tiden, træner jeg og nyder det gode vejr, så om aftenen efter aftensmaden, når jeg aldrig at få tændt computeren igen, og dagen efter er det op og i gang igen :)
Selvom fødevaremarkedet i Nordkraft var i går lørdag den 7/7, og jeg ikke fik blogget om det lige efter, så bliver jeg lige nødt til at smide en kommentar alligevel, for jeg fik købt et par ret fine ting.

Markedet var ikke kæmpe stort, men det er også begrænset, hvad der kan være i Kedelhallen i Norkraft, men der var da et par slagtere, fiskehandlere, bagere og andre små sjove stande. Blandt andet Frugthaven, hvor jeg fik købt æblemost uden nogen form for tilsætningsstoffer, og uhm det smager godt! Man kunne vælge imellem to forskellige æblesorter - Elstar og Aroma.

(Jeg fik også købt lidt chokolade fra Aalborg Chokoladen, men schhh det er stadigvæk en hemmelighed hjemme hos os, så det er gemt væk til en hyggelig stund. ;-) Jeg håber ikke, Smølfen læser min blog i dag!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar