søndag den 26. februar 2012

Liebster Blogward


Ih, hvor er det fantastisk, at der er så mange, der godt kan lide min blog, så jeg har modtaget hele to Liebster Blogawards de sidste par dage. Mange tak for det til Kristina og Mini-hakkeren!




Her er lidt om awarden: 'Liebster' er tysk og betyder foretrukne på dansk. Den gives til bloggere med under 100 faste læsere, og hvis du vil sende den videre, som anbefaling på nyere spændende blogs, skal du; 1.Udgive din egen top 5 over bloggere, der har under 100 læsere. 2. Sende din top 5 en mail elller kommentar for at give dem awarden.
Jeg fik også en blogaward for lidt tid siden, så derfor vil jeg nøjes med at henvise til de blogs, som jeg anbefalede her, fordi jeg stadigvæk synes, det er nogle gode blogs. :-)


Tak til alle jer, der kigger med på min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar