søndag den 27. maj 2012

Sommer, sol og mangel på mad

Eksamensperioden er i gang - én eksamen er overstået (heldigvis smadder godt overstået), men der mangler to endnu. Puha, hvor jeg misunder de mennesker, der ligger på græsplænerne rundt omkring i byen og hygger. Det vil jeg også! Nå, jeg krydser fingre for godt vejr efter 18. juni. :-)

Mælkebøtte med Smølfens makrofilter på.
Eksamen betyder også knap så meget tid og overskud til fancy madlavning, og jeg får ingen gang taget billeder af min mad for tiden, fordi den bare bliver guflet ind. Ellers kunne jeg lige have vist, at der også kan vises meget almindelig mad på en madblog, for ingen laver fancy pancy mad hver dag - og slet ikke når eksamen i selskabsret står for døren næste gang :-)
Dog er det altid dejligt, at vi begge har forældre i byen, som byder på god mad en gang imellem - så der er jo intet at klage over.

Andemor med sine ællinger - hørte jeg nogen sige "idyl".
Der var dog også tid til en lille sommertur på cykel med kamera i Østerådalen i Aalborg nær min far, så der blev blitzet lidt sommerstemning. Det skal da lige deles med jer i stedet for madopskrifter - selv om forslag til nemme, overkommelige opskrifter sidst på måneden ALTID er velkomne som kommentarer til indlægget. Fyr løs!

Sommerstemning på vej til grill hos Jakobs forældre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar