torsdag den 12. januar 2012

Zzzzz.. Eksamen i sofasøvn søges!

Næsten hele december og januar går med eksamenslæsning, og uha hvor bliver jeg bummelum i hovedet til sidst. Nu har jeg heldigvis overstået 2 ud af 3 eksaminer, og det er gået godt, så det er jo dejligt. Jeg drømte om skatteret i flere nætter før eksamen, men nu fik jeg også den ud af verden i går, og jeg mangler kun 1 eksamen den 25. januar, så er det 8. semester, der står for døren. :-)


Nå, men i dag har jeg så været ude og repræsentere universitetet på Erhvervsskolerne i Aars og oppe kl. 5:30. Da jeg kom hjem kl. 13.00 efter at have kæmpet de knap 6 kilometer på cykel, var jeg helt udkørt, og jeg kunne virkelig godt bruge en eksamen i sofasøvn lige nu - den ville jeg score topkarakter i.
Jeg burde måske løbe en tur for at blive frisk, men hvor blæser det bare meget, så jeg tror, jeg bliver blæst ud i fjorden med det samme, og det dur jo ikke.

Hvis I har nogle gode tips til at være kvikvågen og frisk hele tiden i en eksamensperiode eller hård arbejdsperiode, så er jeg vældig åben? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar