mandag den 31. december 2012

Godt nytår med chaite i hånden

Rigtig godt nytår til alle! 

Med en kop chaite fra Indien i hånden, sidder vi nu herhjemme og venter på, at pølsehornene til natmad skal ud af ovnen, og vi engang skal til at blive færdige til nytårsmiddagen hos en veninde. Det vil sige, jeg begynder nok at gøre mig klar lidt for min bedre halvdel, og uh hvor glæder jeg mig til at have min nye buksedragt fra ham på til nytårsaften, som jeg da lige bliver nødt til at sætte et billede ind af!

Min skønne julegave!

Menuen i aften er delt lidt ud på de forskellige gæster, men jeg regner med, at den kommer til at være følgende:

Forret: 
Gør-det-selv asiatiske ruller (så kan jeg nemlig undgå at putte koriander i)


Hovedret
Enebærgryde med bagt kartoffelmos

Dessert:
Crepe suzette (med ild er det blevet lovet)

Godt nytår til alle, og jeg håber, I fortsat vil følge med på bloggen i det nye år, hvor jeg vil glæde mig til at blogge os en masse skønne ting.

2 kommentarer:

  1. Lækker menu - elsker bare enebærgryde, det er rigtig vintermad (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var smadder lækkert. :) Jeg må også lige få lagt nogle billeder ud af det. Det var nu også ret "nytårsagtigt" med ild i pandekagerne.

      Slet