søndag den 25. december 2011

Julemanden på besøg

Glædelig jul til jer alle!
Jeg havde en vildt hyggelig juleaften i går sammen med Jakob og hans forældre med dejlig mad, høj sang og skønne pakker, der blev åbnet stille og roligt.
Desværre gik jeg glip af vores besøg højt fra nord, da julemanden lige pludselig bankede på døren, mens jeg desværre var på "toilettet". Ja, julemanden kommer åbenbart også med gaver, til trods for at der kun var voksne til stede. ;-D
Senere tog vi over til min familie en lille tur også med lidt sjove julemandsgaver, og det var en fornøjelse at dele dem ud og se, hvor stor glæde selv små, sjove gaver kan bringe. Alt i alt - en dejlig juleaften!

Jeg glæder mig til efter eksaminerne at afprøve mine nye kogebøger til den helt store guldmedalje. Jeg fik "Alle Aarstidernes Livretter" og en amerikansk kogebog af min bedste veninde, der bor i Los Angeles, "Rachael Ray - just in time" :-) Fik I noget lækkert til køkkenet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar