torsdag den 8. december 2011

I'm (almost) alive!

Status: jeg lever, jeg læser og jeg læser lidt mere!

Eksamen står for døren her den 19. december, så der er desværre ikke tid til så meget julehygge, julebag og alle de rare ting. Derfor bliver det heller ikke til så meget madlavning, der er værd at blogge om, fordi der ikke er så meget sjov i en omfang fiskefrikadeller med rodfrugter, som menuen for eksempel var den anden dag. :-) Selvom det jo smager ganske godt alligevel, og alles maver blev fyldte.

Alligevel har jeg forsøgt at sprede lidt julestemning med pakkekalender, juletræ, adventskrans og kalenderlys, så når jeg kigger op fra mine bøger, bliver jeg trods alt lidt i stemning. Derfor får I lige et par billeder af min julestemning, så må jeg suge til mig andre steder, når jeg holder lidt pause ind imellem.

Se Smølfens fine adventsdekoration, hvor han har stået for gran, og jeg har stået for resten af pynten. :-)

Vores lille (lidt skæve) juletræ med pakkekalender og chokoladejulekalender under.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar